Готуємося до ПМПК
Психолого-педагогічне вивчення дитини в
психолого-медико-педагогічних консультаціях здійснюється тільки в присутності
батьків або осіб, які їх замінюють, за наявності таких документів:
·
паспортів батьків;
·
свідоцтва про народження дитини;
·
"Картки стану здоров’я і розвитку дитини" (додаток 1);
·
"Історії розвитку дитини" (форма 112/о, затверджена
наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про затвердження форм облікової
статистичної документації, що використовується в поліклініках
(амбулаторіях)");
·
"Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда",
затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 "Про затвердження
форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку
їх складання", зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за №
1197/14464, якщо дитина інвалід;
·
зошитів з рідної мови, математики (якщо дитина навчається),
малюнків;
·
висновків шкільної психолого-медико-педагогічної комісії про
динаміку та якість засвоєння знань дитиною під час випробувального навчання
(якщо таке було);
·
документів про додаткові обстеження дитини (якщо такі є);
·
витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної
консультації (для проходження вивчення в центральній консультації);
·
письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання
дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі
психолого-педагогічного вивчення, відповідно до цілей цього Положення.
·
Розгорнута
характеристина на дитину ( педагогічна та психологічна)
Зразок заяви
Завідувачу
психолого-медико-педагогічної
консультації
______________________________________
матері
_________________________________
ПІБ батьків або осіб, які їх замінюють
батька
__________________________________________________
ПІБ
батьків або осіб, які їх замінюють
прописані і проживають за адресою, контактний
телефон
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Заява
Ми (я) __________________________________________________________
_________________________________________________________________
ПІБ
батьків або осіб, які їх замінюють
Надаємо (ю) згоду на обробку персональних даних (сина,
доньки) _________________________________________________________________
ПІБ дитини, дата народження
проведення
психолого-педагогічного вивчення, визначення навчальної програми для подальшої
корекційно-розвивальної роботи з дитиною.
«____»______________20___р. Підпис батька________ Підпис матері__________
__________________________________________________________________
Завідувачу
психолого-медико-педагогічної
консультації
______________________________________
матері
_________________________________
ПІБ батьків або осіб, які їх замінюють
батька
__________________________________________________
ПІБ
батьків або осіб, які їх замінюють
прописані і проживають за адресою, контактний
телефон
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Заява
Ми (я)
__________________________________________________________
_________________________________________________________________
ПІБ
батьків або осіб, які їх замінюють
Надаємо (ю) згоду на обробку персональних даних (сина,
доньки) _________________________________________________________________
ПІБ дитини, дата народження
проведення
психолого-педагогічного вивчення, визначення навчальної програми для подальшої
корекційно-розвивальної роботи з дитиною.
«____»______________20___р.
Підпис
батька________ Підпис матері__________
Вимоги до написання педагогічної
характеристики
1. Загальні
відомості (прізвище, ім’я, по батькові,
вік, клас, скільки років навчається в даному класі та на корекційному навчанні,
за якою програмою);
2. Успішність по
предметах (математика, читання, письмо);
Докладно описати
засвоєння математичних знань:
- чи знає цифри, чи знає,
що таке кількість;
- прямий та зворотній
рахунок;
- числовий ряд, склад
числа, компоненти арифметичних дій;
- лічильні операції в
межах …, з переходом через десяток;
- розуміння та
розв’язування задач в … дії;
Навички
читання не залежно від віку:
ü знання букв;
ü правильність читання (фразове, пословесне,
поскладове, побуквенне, що викликає труднощі? З’єднання яких букв?);
ü не дочитує до кінця слово( здогадуюче читання),
рядок пропускає;
ü уміння переказувати, розуміння прочитаного та
прихованого змісту.
Граматичні здібності
дитини, відмітити характер помилок (незнання правил; знання, але не вміння їх
застосовувати; помилки дисграфічного характеру і т.д.)
3. Фізичний стан
(працездатність на уроках);
4. Темп роботи (чи
встигає працювати з класом);
5. Особливості пам’яті
(запам’ятовує: швидко, повільно, механічно, логічно, чи здатен отримувати в
пам’яті матеріал певний час);
6. Особливості мислення
(чи розуміє зміст оповідань, умову задачі, чи встановлює причинно-наслідкові
зв’язки, чи вміє робити висновки);
7. Особливості мови (чи
вміє послідовно висловлюватись, який словниковий запас, граматична мова,
писемна мова);
8. Обсяг знань про
навколишню дійсність;
9. Основні здібності учня
(малює, співає);
10. Дисциплінованість
(поведінка на уроці, перерві, найбільш властивий стан: збудливий, гальмівний);
11. Риси характеру
(працьовитість, лінощі, грубощі, впертість, агресивність, егоїзм, замкнутість);
12. Взаємини з колективом
(має товаришів, чи контактує з учнями, чи конфліктує, чому?);
13. Умови сімейного
виховання (увага батьків до дитини);
14. Яка допомога
надавалась дитині з боку вчителя? Чи були позитивні зрушення?
(дані попереднього обстеження)
Сквирська районна
психолого-медико-педагогічна
консультація
м. Сквира, вул. Богачевського,55
Телефон 5 2575 ( 0971872699)
Загальні
відомості про дитину
1.
Прізвище, ім'я, по батькові ________________________________________________________
2.
Дата народження ______________________________ , вік на час обстеження__________ р.
3. Місце проживання
_______________________________________________________________
4.
У яких закладах виховувалась і навчалась __________________________________________
5.
Ким направлена на вивчення ______________________________________________________
6.
Мета вивчення, скарги ____________________________________________________________
7.
Стислі відомості про сім'ю дитини та умови виховання _______________________________
____________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________
Основні
медичні висновки:
1.
Педіатра
(розгорнуті анамнестичні дані з "Історії розвитку дитини" (форма
№ 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про
затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в
поліклініках (амбулаторіях) та стан її здоров’я ) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П.
(дата) (підпис
фахівця)
2.
Психіатра (дитячого)
_____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата)
(підпис фахівця)
3.Офтальмолога(дитячого)___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата) (підпис фахівця)
4.Отоларинголога (дитячого) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
М.П. (дата) (підпис фахівця)
5. Невролога
(дитячого)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата)
(підпис фахівця)
6.
Хірурга (у разі потреби )
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________М.П.
(дата)
(підпис фахівця)
7.
Медико-генетичної консультації (у разі потреби)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________М.П.
(дата) (підпис
фахівця)
8. Іншого фахівця
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата)
(підпис фахівця)
Дані логопедичного обстеження
(загальна характеристика спілкування: жестами, окремими
словами, фразовим мовленням; словниковий запас, граматична будова мовлення,
вимова і розпізнавання звуків, читання, письмо)
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок про загальний мовленнєвий розвиток, стан фонетико-фонематичного
розвитку,наявність специфічних мовленнєвих порушень (алалія, дислалія,
заїкання, дизартрія, ринолалія, дисграфія, дислексія) та рекомендації щодо їх корекції
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата) (підпис фахівця)
Результати психологічного
вивчення
(Адекватність поведінки, особливості контакту, наявність
інтересу до взаємодії з дорослим; характеристика предметно-практичних дій,
працездатності, здатності зосереджуватися, аналізувати предмети, виділяти
істотні ознаки, окремі частини, установлювати схоже і відмінне, узагальнювати,
здійснювати класифікацію, переносити вміння в нові пізнавальні ситуації; міра
самостійності, характер необхідної допомоги, особливості навчуваності;
здатність установлювати причиново-наслідкові зв'язки, міркувати, робити умовиводи;
стан емоційно-вольової сфери, поведінки, особливості формування особистості) _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
М.П. (дата) (підпис фахівця)
Педагогічна характеристика
(характеристика знань, умінь, навичок, інтересів,
труднощів у навчанні, особливості поведінки)
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
М.П. (дата) (підпис
фахівця)
Немає коментарів:
Дописати коментар