Пам’ятка. Орієнтовний зміст діяльності заступника директора школи під час атестаційного періоду
Підготовчий етап
(26 квітня – 20 жовтня)
- Аналіз особового складу педагогічних працівників.
- Унесення змін до перспективних планів проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (за наявності нових педагогічних працівників, звільнення тощо).
- Ознайомлення педагогічних працівників, які атестуються, з відповідними нормативно-правовими актами.
- Надання консультацій для педагогічних працівників, проведення індивідуальних бесід з ними.
- Розроблення пам'яток, порад для педагогічних працівників, які атестуються.
- Вивчення та врахування пропозицій педагогічного колективу щодо персонального складу атестаційної комісії.
- Контроль за проходженням підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.
- Оформлення матеріалів щодо атестації, зокрема таких, як:
- атестаційний куточок;
- інформаційний вісник;
Етап вивчення педагогічної діяльності працівників
(21 жовтня – 15 березня)
- Спостереження, вивчення, аналіз професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються.
- Експертиза методичної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період, зокрема такої, як:
- дослідницька, експериментальна діяльність;
- участь у різних методичних заходах школи, району, міста;
- наявність узагальненого досвіду, його апробація тощо.
- Складання проектів характеристик педагогічних працівників, які атестуються.
- Вивчення матеріалів, підготовлених педагогічними працівниками, які атестуються, до засідання педагогічної ради, творчого звіту чи до інших методичних заходів.
- Участь у засіданнях атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу.
- Вивчення та узагальнення досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються; надання матеріалів на експертизу до науково-методичних установ, центрів.
- Унесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються.
Підсумковий етап
(16 березня – 1 квітня)
- Участь у підсумковому засіданні атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу.
- Оформлення атестаційних листів за результатами рішення атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу.
- Аналіз атестаційного процесу та результатів атестації.
- Складання й оформлення аналітичної звітності у вигляді діаграм, таблиць.
- Складання й оформлення статистичної звітності.
- Унесення змін і доповнень до кадрової документації.
- Підготовка матеріалів за результатами атестації до обговорення на засіданні педагогічної ради.
- Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників Лист МОН № 1/9-617 від 10.09.13 року
- Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників Наказ МОН № 1135 від 08.08.13 року
- Наказ Міністерства освіти і науки від 08.08.2013 р. № 1135 "Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
- Лист МОНмолодьспорту № 1/9-779 від 25.10.12 року "Щодо атестації педагогічних працівників".
Завантажити
- Текст Типового положення про атестацію педагогічних працівників зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту № 1473 від 20.12.2011 "Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників".
- Нова редакція Положення про атестацію педагогічних працівників (грудень 2010р.)
- Лист МОН, молоді і спорту від 23.09.2011 № 1/9-727 "Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників"
- Лист МОН України від 20.01.2011 № 1/9-34 «Про атестацію працівників психологічної служби системи освіти»
- Лист МОН України від 06.01.2011 № 1/9-6 «Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників»
- Методичні рекомендації щодо оформлення атестаційного листа (Ольга МАЛИШЕВА, головний спеціаліст відділу прогнозування розвитку середньої освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України)
- Про атестацію працівників психологічної служби системи освіти (Лист МОНУ №1/9-34 від 20.01.11)
Атестація: запитання і відповіді (сайт МОНМС України)
- Збереження кваліфікаційних категорій при переході з однієї посади на іншу
- Алгоритм дій голови атестаційної комісії (за Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників зі змінами і доповненнями відповідно до наказу МОН України №1473 від 20.12.11 року "Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників”)
- Аркуш ознайомлення педагогічних працівників з рішенняматестаційної комісії
- ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ
- Довідка-подання 1
- Довідка-подання 2
- Довідка-подання 3
- Довідка-подання 4
- Довідка-подання
- Експертний висновок
- Заява 1
- Заява 3
- Заява 4
- Заява
- ЗМІНИ до АТЕСТАЦІЇ
- Зразок атестаційного листа
- Картка аналізу результатів
- Клопотання 1.1.
- Клопотання2
- Лист експертної оцінки
- Наказ
- Оформлення ППД
- Полеження про експертну групу
- Положення зі змінами
- Протокол 1
- Протокол підсумковий
- Протокол
- Характеристика
Немає коментарів:
Дописати коментар