Вітаю Вас на сторінках блогу!

Для заступника

Організація індивідуального навчання https://drive.google.com/drive/folders/0B2kiuPA4tnT_dUJaa3hyUXZhX0E


Спецкурс по використанню гугл-диска від Оксани Тимощук

https://drive.google.com/file/d/0Bzyy63NMk7jdbzA5dVpDYm9YQU0/view

Пам’ятка. Перевірка класних журналів

На початку навчального року заступнику директора школи слід перевірити:
  • стан оформлення журналу; 
  • розподіл сторінок; 
  • наявність Листка здоров’я; 
  • проведення вступного інструктажу з техніки безпеки та охорони праці; 
  • чіткість, охайність і правильність записів. 
Наприкінці І семестру заступник директора школи має перевірити:
  • рівень виконання навчальних програм, зокрема: 
                - кількість уроків за навчальним планом;
                - кількість уроків, проведених фактично;
                - кількість проведених тематичних атестацій, контрольних,
                  практичних, лабораторних робіт, екскурсій;
  • якість навчальних досягнень учнів, а саме відповідність їхніх поточних оцінок, тематичним та семестровим, оцінкам за контрольні роботи; 
  • стан відвідування уроків учнями; 
  • стан семестрового оцінювання. 
Наприкінці навчального року заступнику директора школи необхідно перевірити:
  • стан семестрового та річного оцінювання; 
  • рівень виконання навчальних програм; 
  • облік пропущених уроків; 
  • проведення навчальних екскурсій та навчальної практики. 
Протягом навчального року заступнику директора школи слід перевіряти:
  • рівень виконання навчальних програм; 
  • якість навчальних досягнень учнів; 
  • стан відвідування уроків учнями; 
  • стан поточного та тематичного оцінювання; 
  • своєчасність і правильність оформлення записів у журналі; 
  • зміст і обсяг домашнього завдання; 
  • стан оформлення журналу та культуру його ведення. 

Зверніть увагу! Зауваження до ведення журналу із зазначенням дати перевірки і, за потреби, терміну їх усунення заступник директора школи має записати у розділі «Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу». Педагогічний працівник, у записах якого заступник директора школи виявив недоліки, має ознайомитися із зауваженнями, поставити підпис, дату і зробити відмітку про усунення недоліків.


Орієнтовна циклограма управлінської діяльності заступника директора школи (за днями тижня)



Щодня заступник директора школи має: 
  • перевіряти готовність школи до навчальних занять, зокрема: 
          - оглядати навчальні приміщення; 
          - перевіряти прихід учителів-«предметників» та інших педагогічних працівників на     роботу;
  • контролювати зустріч учнів черговими вчителями та членами учнівського самоврядування перед першим уроком; 
  • відвідувати уроки відповідно до плану внутрішньошкільного контролю; 
  • виконувати намічені у тижневому плані справи; 
  • коригувати план на наступний робочий день; 
  • коригувати розклад уроків (здійснювати заміну уроків); 
  • вести журнал заміни уроків; 
  • працювати з нормативними документами. 
Щомісяця заступнику директора школи слід: 
  • проводити наради при заступникові директора; 
  • брати участь: 
          - у нарадах при директорові; 
          - у роботі творчих груп; 
  • протягом першої декади: 
         - перевіряти класні журнали, щоденники, контрольні та робочі зошити учнів; 
         - контролювати роботу ГПД;
         - організовувати предметні тижні; 
  • протягом другої декади: 
         - організовувати роботу класних керівників з батьками; 
         - оглядати стан навчальних кабінетів; 
         - контролювати роботу класних керівників з батьками; 
         - контролювати методичну роботу, відвідувати засідання методичних об’єднань (МО);
         - контролювати ведення документації МО, контролювати виконання плану роботи МО; 
  • протягом третьої декади: 
         - оглядати стан навчальних кабінетів та шкільної території; 
         - перевіряти організацію харчування учнів; 
         - контролювати стан виховної роботи, проведення позакласних заходів, роботу гуртків,
         - виконання плану виховної роботи. 


Протягом місяця (за днями тижня) заступнику директора школи необхідно:

День тижня
І тиждень
ІІ тиждень
ІІІ тиждень
IV тиждень
Понеділок
Проводити індивідуальні бесіди з класними керівниками щодо виконання планів роботи з урахуванням виховних завдань
Проводити наради з учителями-«предметниками», головами методичних об’єднань (за потреби)
Контролювати відвідування учнями навчальних занять
Перевіряти дотримання працівниками школи техніки безпеки
Організувати і провести засідання учнівського активу
Проводити бесіди зі шкільним лікарем, медичною сестрою щодо стану здоров’я учнів
Вівторок
Проводити індивідуальні бесіди з класними колективами, окремими учнями щодо їх ставлення до навчання та виконання учнями правил поведінки
Проводити лінійку з учнями певної паралелі
Контролювати проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують особливої уваги
Відвідувати виховні години (вибірково)
Контролювати проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують особливої уваги
Відвідувати виховні години (вибірково)
Середа
Здійснювати методичну роботу
Здійснювати методичну роботу з керівниками методичних об’єднань гуманітарного циклу
Здійснювати методичну роботу з керівниками методичних об’єднань природничо-математичного циклу
Здійснювати методичнуроботу з методичним об’єднанням класних керівників
Проводити нараду при заступникові директора (за потреби)
Четвер
Перевіряти організацію відпочинку учнів під час перерв
Перевіряти щоденники учнів (вибірково)
Проводити прийом громадян
Перевіряти роботу гуртків художньої самодіяльності та спортивних секцій (вибірково)
Перевіряти роботу предметних і технічних гуртків (вибірково)
Проводити індивідуальні співбесіди з учнями (за потреби)
Оглядати територію школи
П’ятниця
Аналізувати виконання робочого плану за минулий тиждень та складати план на наступний тиждень з урахуванням невиконаних справ
Брати участь у нараді при директорові щодо виконання тижневих планів
Перевіряти роботу групи продовженого дня (ГПД)
Брати участь у засіданні батьківського комітету школи (за потреби)
Перевіряти роботу шкільної їдальні та буфету
Перевіряти роботу шкільної бібліотеки
Субота
Організовувати і проводити учнівські вечори у школі
    Протягом півріччя заступник директора школи має:
    • підбивати підсумки навчально-виховної роботи за семестр, зокрема щодо:
              - виконання планів і навчальних програм;
              - якості засвоєння учнями знань;
              - питань виховання учнів тощо;
    • коригувати плани проведення вчителями-«предметниками» контрольних робіт на - наступний семестр;
    • вносити зміни у план внутрішньошкільного контролю;
    • коригувати план роботи на наступний семестр;
    • проводити співбесіди:
              - з керівниками методичних об’єднань і завідувачами навчальних кабінетів;
              - з класними керівниками щодо підсумків виховної роботи за семестр;
    • перевіряти стан підручників;
    • відвідувати класні батьківські збори;
    • перевіряти стан охоплення навчанням дітей і підлітків шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи;
    • відвідувати разом з класними керівниками сім’ї учнів, які потребують особливої уваги (за потреби);
    • аналізувати роботу:
              - шкільної бібліотеки;
              - педагогічного лекторію для батьків.

    ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

    ВИМОГИ ДО ПОУРОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ

    Контрольно-аналітична діяльність керівника навчального закладу 

    Організація внутрішкільного контролю 

    Зразки рішень педагогічних рад
    Найхарактерніші недоліки уроку
    Моніторинг рівня професійної компетентності
    Кейс бланків самоосвіти та саморозвитку
    Цікава робота з учителями
    Методичний кабінет
    Аналіз уроку з фізичної культури
    Аналіз виховного заходу
    Відвідуємо урок образотворчого мистецтва
    Відвідуємо урок англійської мови
    Аналізуємо контрольну роботу
    Робота з молодими учителями
    Діагностика у внутрішкільному контролі
    Ділова документація
    На даному сайті ви зможете переглянути зразки атестаційних характеристик
    Практикум: аналіз уроку 

    Немає коментарів:

    Дописати коментар