Організація індивідуального навчання https://drive.google.com/drive/folders/0B2kiuPA4tnT_dUJaa3hyUXZhX0E
Спецкурс по використанню гугл-диска від Оксани Тимощук
https://drive.google.com/file/d/0Bzyy63NMk7jdbzA5dVpDYm9YQU0/view
Пам’ятка. Перевірка класних журналів
На початку навчального року заступнику директора школи слід перевірити:
- стан оформлення журналу;
- розподіл сторінок;
- наявність Листка здоров’я;
- проведення вступного інструктажу з техніки безпеки та охорони праці;
- чіткість, охайність і правильність записів.
Наприкінці І семестру заступник директора школи має перевірити:
- рівень виконання навчальних програм, зокрема:
- кількість уроків за навчальним планом;
- кількість уроків, проведених фактично;
- кількість проведених тематичних атестацій, контрольних,
практичних, лабораторних робіт, екскурсій;
- якість навчальних досягнень учнів, а саме відповідність їхніх поточних оцінок, тематичним та семестровим, оцінкам за контрольні роботи;
- стан відвідування уроків учнями;
- стан семестрового оцінювання.
Наприкінці навчального року заступнику директора школи необхідно перевірити:
- стан семестрового та річного оцінювання;
- рівень виконання навчальних програм;
- облік пропущених уроків;
- проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
Протягом навчального року заступнику директора школи слід перевіряти:
- рівень виконання навчальних програм;
- якість навчальних досягнень учнів;
- стан відвідування уроків учнями;
- стан поточного та тематичного оцінювання;
- своєчасність і правильність оформлення записів у журналі;
- зміст і обсяг домашнього завдання;
- стан оформлення журналу та культуру його ведення.
Зверніть увагу! Зауваження до ведення журналу із зазначенням дати перевірки і, за потреби, терміну їх усунення заступник директора школи має записати у розділі «Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу». Педагогічний працівник, у записах якого заступник директора школи виявив недоліки, має ознайомитися із зауваженнями, поставити підпис, дату і зробити відмітку про усунення недоліків.
- стан оформлення журналу;
- розподіл сторінок;
- наявність Листка здоров’я;
- проведення вступного інструктажу з техніки безпеки та охорони праці;
- чіткість, охайність і правильність записів.
- рівень виконання навчальних програм, зокрема:
- кількість уроків, проведених фактично;
- кількість проведених тематичних атестацій, контрольних,
практичних, лабораторних робіт, екскурсій;
- якість навчальних досягнень учнів, а саме відповідність їхніх поточних оцінок, тематичним та семестровим, оцінкам за контрольні роботи;
- стан відвідування уроків учнями;
- стан семестрового оцінювання.
- стан семестрового та річного оцінювання;
- рівень виконання навчальних програм;
- облік пропущених уроків;
- проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
- рівень виконання навчальних програм;
- якість навчальних досягнень учнів;
- стан відвідування уроків учнями;
- стан поточного та тематичного оцінювання;
- своєчасність і правильність оформлення записів у журналі;
- зміст і обсяг домашнього завдання;
- стан оформлення журналу та культуру його ведення.
Зверніть увагу! Зауваження до ведення журналу із зазначенням дати перевірки і, за потреби, терміну їх усунення заступник директора школи має записати у розділі «Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу». Педагогічний працівник, у записах якого заступник директора школи виявив недоліки, має ознайомитися із зауваженнями, поставити підпис, дату і зробити відмітку про усунення недоліків.
Орієнтовна циклограма управлінської діяльності заступника директора школи (за днями тижня)
Щодня заступник директора школи має:
- перевіряти готовність школи до навчальних занять, зокрема:
- оглядати навчальні приміщення;
- перевіряти прихід учителів-«предметників» та інших педагогічних працівників на роботу;
- контролювати зустріч учнів черговими вчителями та членами учнівського самоврядування перед першим уроком;
- відвідувати уроки відповідно до плану внутрішньошкільного контролю;
- виконувати намічені у тижневому плані справи;
- коригувати план на наступний робочий день;
- коригувати розклад уроків (здійснювати заміну уроків);
- вести журнал заміни уроків;
- працювати з нормативними документами.
- проводити наради при заступникові директора;
- брати участь:
- у нарадах при директорові;
- у роботі творчих груп;
- протягом першої декади:
- перевіряти класні журнали, щоденники, контрольні та робочі зошити учнів;
- контролювати роботу ГПД;
- організовувати предметні тижні;
- організовувати предметні тижні;
- протягом другої декади:
- організовувати роботу класних керівників з батьками;
- оглядати стан навчальних кабінетів;
- контролювати роботу класних керівників з батьками;
- контролювати методичну роботу, відвідувати засідання методичних об’єднань (МО);
- контролювати ведення документації МО, контролювати виконання плану роботи МО;
- протягом третьої декади:
- оглядати стан навчальних кабінетів та шкільної території;
- перевіряти організацію харчування учнів;
- контролювати стан виховної роботи, проведення позакласних заходів, роботу гуртків,
- виконання плану виховної роботи.
- виконання плану виховної роботи.
Протягом місяця (за днями тижня) заступнику директора школи необхідно:
День тижня
|
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
IV тиждень
|
Понеділок
|
Проводити індивідуальні бесіди з класними керівниками щодо виконання планів роботи з урахуванням виховних завдань
Проводити наради з учителями-«предметниками», головами методичних об’єднань (за потреби)
| |||
Контролювати відвідування учнями навчальних занять
|
Перевіряти дотримання працівниками школи техніки безпеки
|
Організувати і провести засідання учнівського активу
|
Проводити бесіди зі шкільним лікарем, медичною сестрою щодо стану здоров’я учнів
| |
Вівторок
|
Проводити індивідуальні бесіди з класними колективами, окремими учнями щодо їх ставлення до навчання та виконання учнями правил поведінки
Проводити лінійку з учнями певної паралелі
| |||
Контролювати проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують особливої уваги
|
Відвідувати виховні години (вибірково)
|
Контролювати проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують особливої уваги
|
Відвідувати виховні години (вибірково)
| |
Середа
|
Здійснювати методичну роботу
| |||
Здійснювати методичну роботу з керівниками методичних об’єднань гуманітарного циклу
|
Здійснювати методичну роботу з керівниками методичних об’єднань природничо-математичного циклу
|
Здійснювати методичнуроботу з методичним об’єднанням класних керівників
|
Проводити нараду при заступникові директора (за потреби)
| |
Четвер
|
Перевіряти організацію відпочинку учнів під час перерв
Перевіряти щоденники учнів (вибірково)
| |||
Проводити прийом громадян
Перевіряти роботу гуртків художньої самодіяльності та спортивних секцій (вибірково)
|
Перевіряти роботу предметних і технічних гуртків (вибірково)
|
Проводити індивідуальні співбесіди з учнями (за потреби)
|
Оглядати територію школи
| |
П’ятниця
|
Аналізувати виконання робочого плану за минулий тиждень та складати план на наступний тиждень з урахуванням невиконаних справ
Брати участь у нараді при директорові щодо виконання тижневих планів
| |||
Перевіряти роботу групи продовженого дня (ГПД)
|
Брати участь у засіданні батьківського комітету школи (за потреби)
|
Перевіряти роботу шкільної їдальні та буфету
|
Перевіряти роботу шкільної бібліотеки
| |
Субота
|
Організовувати і проводити учнівські вечори у школі
|
Протягом півріччя заступник директора школи має:
- підбивати підсумки навчально-виховної роботи за семестр, зокрема щодо:
- виконання планів і навчальних програм;
- якості засвоєння учнями знань;
- питань виховання учнів тощо;
- з класними керівниками щодо підсумків виховної роботи за семестр;
- педагогічного лекторію для батьків.
- якості засвоєння учнями знань;
- питань виховання учнів тощо;
- коригувати плани проведення вчителями-«предметниками» контрольних робіт на - наступний семестр;
- вносити зміни у план внутрішньошкільного контролю;
- коригувати план роботи на наступний семестр;
- проводити співбесіди:
- з класними керівниками щодо підсумків виховної роботи за семестр;
- перевіряти стан підручників;
- відвідувати класні батьківські збори;
- перевіряти стан охоплення навчанням дітей і підлітків шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи;
- відвідувати разом з класними керівниками сім’ї учнів, які потребують особливої уваги (за потреби);
- аналізувати роботу:
- педагогічного лекторію для батьків.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ВИМОГИ ДО ПОУРОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Контрольно-аналітична діяльність керівника навчального закладу
Організація внутрішкільного контролю
Зразки рішень педагогічних рад
Найхарактерніші недоліки уроку
Моніторинг рівня професійної компетентності
Кейс бланків самоосвіти та саморозвитку
Цікава робота з учителями
Методичний кабінет
Аналіз уроку з фізичної культури
Аналіз виховного заходу
Відвідуємо урок образотворчого мистецтва
Відвідуємо урок англійської мови
Аналізуємо контрольну роботу
Робота з молодими учителями
Діагностика у внутрішкільному контролі
Ділова документація
На даному сайті ви зможете переглянути зразки атестаційних характеристик
Практикум: аналіз уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар